8 Eylül 2016 Perşembe

[Edebiyat Köşesi] AŞKIN TÜRKÜSÜYÜM BEN Sensizliğin zamanına...

Ekrem Erdem, Edebiyat Köşesi ile bir yayın paylaştı
Ekrem Erdem:
AŞKIN TÜRKÜSÜYÜM BEN
Sensizliğin zamanına düştü gölgem
Güneş uçurum kenarlarıma teğet geçerken
Her katre sallandı upuzun kirpiklerimde
Tınısı kaybolmuş yapraklarda mırıldanılan
Hiçliğin türküsüyüm ben

Sendelendim acuze bir yaprak gibi deprem vakitlerimde
Düşler beledim zamanım sırtına vurduğum beşiğinde
On dördünde ay düştü zifir bir geceden
Asır asır diyarlarda söylenilen
Sevdanın türküsüyüm ben

Her bahardan bir çiçek kopardım saçlarına
Sensizliğe kanayan gecelere serpiştirdim
Ne vakit çaldı düşlerim emanet...
resim gösterilmiyor

Yayını görüntüleyin
Bu e-postayı, Google+ ürününde Edebiyat Köşesi topluluğuna abone olduğunuz için alıyorsunuz.
Ekrem Erdem adlı kullanıcıdan bildirim almayı durdurmak için onu yoksayın. Bu topluluktan aldığınız bildirimlerin türünü değiştirin.Bu bildirim habersozcu@gmail.com adresine gönderildi. Adresinizi güncellemek için bildirim dağıtımı ayarlarınıza gidin. Bu e-postalara ilişkin aboneliğinizi iptal edin.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder