14 Eylül 2016 Çarşamba

Devlet Sosyal Tesisleri Satıyor Mu?


Maliye Bakanı Naci Ağbal, kamu kurum ve kuruluşlarına ait tatil yeri, kamp, eğitim tesisi gibi sosyal tesislerin satılacağını açıkladı.

Türkiye'nin Kenan Evren döneminden bu yana üzerinde çalıştığı "kamu kamp ve tesislerinin ekonomiye kazandırılması" projeleri sürüyor. Maliye Bakanı Naci Ağbal, kamu kurum ve kuruluşlarına ait tatil yeri, kamp, eğitim tesisi gibi sosyal tesislerin envanterinin çıkarılarak ekonomiye kazandırılma çalışmalarının başlatıldığını bildirdi.

HDP Diyarbakır Milletvekili Altan Tan soru önergesinde kamuya ait tatil kampı sayısını sordu.

Soru önergesini yanıtlayan Maliye Bakanı, 2016 yılı itibariyle bakanlığına ait 14 adet eğitim ve dinlenme tesisi bulunduğunu, diğer bakanlıkların eğitim ve dinlenme tesisi kayıtlarının ilgili bakanlıklar tarafından tutulduğunu söyledi.

Kamu kurum ve kuruluşlarına ait tatil yeri, kamp, eğitim tesisi gibi sosyal tesislerin envanterinin çıkarılarak ekonomiye kazandırılma çalışmalarının başlatıldığını belirten Maliye Bakanı Naci Ağbal, söz konusu çalışmaların halen devam ettiğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder